SLEDOVANIE ZÁSIELKY
Ak sa Vaša objednávka nachádza v statuse vybavená, zásielka je na ceste k Vám. Po vyexpedovaní objednávky Vám bude zaslaný e-mail so sledovacím číslom balíka, pomocou ktorého môžete sledovať trasu zásielky. Pokiaľ potrebujete zistiť, kde sa vaša zásielka nachádza, kliknite na tlačidlo Slovak parcel service alebo Slovenská pošta (podľa toho, aký spôsob doručenia ste si v objednávke vybrali) a zadajte číslo vašej zásielky.
Slovak Parcel Service
Doručenie zásielky prostredníctvom kuriérskej služby Slovak Parcel Service (doručenie na adresu) prebieha nasledujúci pracovný deň od vyexpedovania objednávky. Kuriér Vás bude pri doručovaní vopred kontaktovať ohľadom jej prevzatia.
Slovenská pošta – doručenie na adresu
Doručenie zásielky prostredníctvom Slovenskej pošty (doručenie na adresu) prebieha do 2-5 pracovných dní od vyexpedovania objednávky. Pracovník pošty Vás bude pri doručovaní zásielky vopred kontaktovať ohľadom jej prevzatia.
Slovenská pošta – vyzdvihnutie na pošte
Doručenie zásielky prostredníctvom Slovenskej pošty (vyzdvihnutie na pošte) prebieha do 2-5 pracovných dní od vyexpedovania objednávky. Zásielka bude uschovaná na Vášej najbližšej pošte. O možnosti jej vyzdvihnutia budete informovaný SMS správou.
NEBOLA VÁM ZÁSIELKA DORUČENÁ NA ČAS?
V prípade, že Vám zásielka nebola doručená v garantovaný čas, pre rýchlejšie vybavenie nepríjemnej situácie odporúčame kontaktovať priamo vybraného prepravcu.
V prípade, že sa Vám s prepravcom nepodarilo skontaktovať alebo vyriešiť doručenie zásielky, neváhajte nás kontaktovať.