STAV OBJEDNÁVKY

Potrebujete zistiť viac informácií o priebehu spracovania Vašej objednávky? Zadajte potrebné informácie vo formulári uvedenom nižšie a okamžite sa dozviete v akom stave sa Vaša objednávka nachádza. V prípade akýchkoľvek otázok ohľadom spracovania Vašej objednávky nás kontaktuje. Radi Vám poskytneme všetky potrebné informácie.

Pre sledovanie vašej objednávky zadajte jej číslo do poľa nižšie a kliknite na tlačidlo „Sledovať“. Číslo objednávky nájdete v e-maile, ktorý vám bol doručený po objednaní.

SPRACOVÁVA SA
Vaša objednávka bola úspešne prijatá a práve prebieha jej spracovanie. Po vybavení a vyexpedovaní objednávky vás budeme mailom informovať.

ČAKÁ NA PLATBU
Objednávka nebola zatiaľ odoslaná, nakoľko neevidujeme úhradu. Ide o objednávky so spôsobom platby bankový prevod a eCard.

VYBAVENÁ
Objednávka bola vyexpedovaná na vami zadanú dodaciu adresu. Na Váš e-mail Vám bol zaslaný potvrdzujúci e-mail s podacím číslom balíka.

ZRUŠENÁ
Objednávka bola zrušená, v dôsledku nepripísania platby na náš účet alebo k zrušeniu objednávky došlo na základe vašej osobnej žiadosti.

OBJEDNÁVKA V STATUSE VYBAVENÁ?

Ak ste z hore uvedeného sledovacieho formulára zistili, že Vaša objednávka nachádza v statuse vybavená, garantujeme, že objednávka už bola vyeexpedovaná. Rýchlosť doručenia Vašej zásielky závisí od spôsobu dopravy, ktorý ste si pri realizovaní objednávky vybrali. Podacie číslo zásielky Vám bude zaslané na Vašu e-mailovú adresu. Ak chcete zistiť, v akom stave sa nachádza Vaša zásielka u prepravcu kliknite na stránku “SLEDOVAŤ POHYB ZÁSIELKY”. V prípade nedoručenia Vašej zásielky v garantovanom čase neváhajte nás kontaktovať.

AKO RÝCHLO EXPEDUJEME OBJEDNÁVKY?

Všetky objednávky prijaté do 12:00 hod. počas pracovných dní s uvedeným spôsobom platby dobierka garantujeme ich vyexpedovanie v deň objednávky. Objednávky prijaté po 12:00 hod. počas pracovných dní vyexpedujeme najneskôr nasledujúci pracovný deň. Objednávky so spôsobom platby bankový prevod alebo eCard vyexpedujeme po pripísaní platby na náš účet. Pre urýchlenie expedície objednávky akceptujeme potvrdenie o transakcií z Vašej banky zaslané priamo na našu e-mailovú adresu. info@naturmedic.sk

AKO DLHO TRVÁ DORUČENIE?

Doručenie zásielky závisí od spôsobu dopravy. Ak ste si zvolili spôsob dopravy  Slovak Parcel Service, zásielka vám bude doručená na adresu následujúci pracovný deň po vyexpedovaní. Ak ste si zvolili spôsob dopravy Slovenska pošta – doručenie na adresu, zásielka Vám bude doručená na adresu do 2-5 pracovných dní.  Ak ste si zvolili spôsob dopravy Slovenská pošta – vyzdvihnutie na pošte, zásielka bude doručená na Vašu najbližšiu poštu do 2-4 pracovných dní, kde si ju osobne vyzdvihnete. Pošta Vás bude SMS správou kontaktovať o jej doručení.